pondělí 16. února 2009

46. den

15. únor a Nikolka má 3. narozeniny!

Přesně před 3 roky jsem držela ve 13.10 hod ten malý uzlíček poprvé v náručí. 15. 2. 2006...
Od první minuty jsem věděla, že je to to nejkrásnější co v životě kdy budu mít :)
Hebounká tvářička, jemné černé vlásky, které ji sestřičky krásně načesaly, našpulená pusinka,
která ihned začala pomlaskávat... Malinké nožičky, které do mne poslední měsíce tak kopaly...všechny ty prstíčky a dokonalé nehtíčky, jako panenka.. Od první minuty si mi prohlížela tak vážně, velkými kukadly.. nádherné dlouhé řasy, skrčený nosík a malé rtíky..
Dokonalá, krásná a MOJE.. Moje milovaná dcerka Nikolka :)

A teď je to už 3 roky a z toho malého uzlíčku je velká upovídaná slečna :)



Nikolka a dort s krtečkem, po kterém toužila a já vyráběla... :) Probíhá u nás totiž taková malá "krtečkománie" a kde je krtek, to je IN :)


nafukovací balonky slavily velký úspěch :)


parádní dáreček, plyšová sedačka, jak jinak než KRTEK :)



Tak kolik je ti let Nikolko?
No přece tři!





a jedna sladká pusinka k narozeninám :)

pár dalších fotek TADY!


Nikolko přeji Ti k 3. narozeninám všechno nejlepší, ať se ti splní všechna přání, jsi šťastná a nikdo Ti v životě neublíží! Ať jsou kolem Tebe lidé, kteří Tě budou milovat, pomáhat a nebudou Ti lhát. Ať najdeš v životě to nejdůležitější, prožiješ samé krásné chvíle a jsi prostě šťastná...