pátek 20. února 2009

Lásko, tiše se stmívá...

Lásko, tiše se stmívá

a mně se stýská,

lásko, tiše se stmívá a já

pořád něco řeším…

Vím, noc to zná,

nespaní a tiché vzdechy,

mám plnou hlavu tebe,

mám plnou hlavu všeho

a na to hřeším..

Lásko, tiše se stmívá,

padají vločky z nebe,

chci tě mít tady,

chci tady mít tmu a tebe…

Lásko, tiše se stmívá,

slunce už zmizelo dávno,

soumrak, šero, stín…

Něco se mi bude zdát,

ale co… co já vím..

Pravda sen,

noc a den..

Co je pravda a co lež,

co se mi v noci zdálo,

co říkáš, co si myslíš,

jsou to jen úlomky než…

Chci smazat minulost,

zhasnout a nechat si zdát

zahradu plnou snů,

život plný dnů,

kdy dá se jen smát..

Lásko, tiše se stmívá,

chci zhasnout a jít spát,

zapomenout a vzbudit se znovu..

Chci tady mít tmu a tebe,

pořád padá sníh..

a pořád tak zebe..