úterý 17. února 2009

Před 3 roky... Malý sladký andílek, jen pár hodin na světě...
15. 2. 2006

Nikolce...

Jsi moje slunce,

co svítí,
i když je noc...
Nemusíš dělat nic,

jen se tulit a smát
a přitom, dáváš mi tak moc...
Jsi moje slunce,

co umí krásně hřát,

i když chce se mi někdy plakat,
mám Tebe

a musím smát...

Jsi moje slunce,

jsi můj den,
jsi moje noc,

jsi můj sen...

Jsi moje všechno,

až bere mi to dech,

jsi moje láska,
tak to bude,
tak to nech...

Ty jsi ten člověk, ten malý človíček, kterého miluji od první chvíle, od prvního okamžiku, kdy Ty spatřila jsi svět a já Tebe.. vlastně už dávno předtím, od toho okamžiku, kdy jsem si začala hladit bříško a představovat si jaká budeš... od toho okamžiku, kdy jsem začala cítit první pohyby, kdy jsi mi začala kopat.. Miluji tě 3 roky a vlastně ještě 9 měsíců k tomu, miluji tě celý tvůj život a budu tě milovat dál.. Ať se kdy stane cokoliv, tahle láska nejde zničit.. nikdy ničím..