sobota 4. července 2009

186. den

4. červenec


a zase bouřka.. naštěstí krásný počasí vydrželo alespoň do 5 hodin.. dopoledne jsme byli na dlouhé procházce, pak jsme si stačili opéct buřty na zahradě, pojezdit na kole a zajít na nanuka :) Z další vycházky k rybníku už jsme se radši vrátili.. když začalo pršet, že nebylo vidět na metr a mlátilo to do oken, blesky lítaly po obloze a hromy vyplašily i našeho Tobíka, Nikolka hupsla na gauč a držela se mi jako klíště.. mě vyplašilo, až když mi začalo bublat ve dřezu v patře, protože venku tu nebraly kanály :( ...

.......................


Kapky...

Kapka,

co stéká tu

pomalu po okně

umí i švihnout po tváři,

když hnaná větrem

chce schovat se do trávy,

kde jako slza zazáří..

A slunce, co umí

vysušit kapky na květech,

když stvoly se k sobě skloní

a rosa skápne dolů,

už zase zapadá..

Jak slzy po letech

kdo tomu nerozumí,

pláče tu nebe

a prostě prší,

promáčí květy, trávu i tebe

a moje slzy

ty nikdy neusuší..

Prstem chci setřít

tu maličkou kapičku na tváří

co zanechala lesklou stopu

než zmizela zas v trávě,

nepláču, jen prší, ty lháři,

začalo právě..

Něco kape z nebe

něco z mých očí,

déšť pomalu mizí

a v duze, co tančí mezi kapkami

poznávám sebe

a svět se stejně točí

i když je mi teď cizí…