čtvrtek 9. července 2009

191. den

9. červenec

Dneska v noci jsem skoro nespala, ale oproti předchozí noci (vlastně jich bylo víc) úplně kvůli něčemu jinému.. Nikolka se mi celou noc držela buď za ruku, nebo mi objímala kolem krku.. mluvila ze spaní, ohmatávala mi a pořád "maminko, jsi tu? buď tu!".. když už konečně usnula bez mluvení a začala zabírat, cítím jak se ke mě hrabe.. já klasicky na břiše, najednou přes mě přehodila nohy, šup a vlezla mi na záda :) normálně mi zalehla, uvelebila se mi na zádech, obejmula a spala dál.. ani jsem se nebránila, musela jsem se smát a nechala ji spinkat..
Probudilo mne, až když zase něco vyprávěla.. "Maminko, posílám pusu, chytáš?" .. přitom spala jak dudek.. a já si říkala, neposílej, dej mi ji, když jsme spolu.. nechci pusy jen posílat.. a pak už bylo ráno..