pátek 28. srpna 2009

241. - 242. den

Život je někdy jako pavučina, všechno tak důmyslně propletené, těch cestiček, těch možností.. a pak stačí, aby někdo jen o jedno vlákno hrubě zavadil, jen jedno se přetrhne a ohrozí celou tu stavbu nitek...


27. a 28. srpen

Dneska se mi Nikolka ptala, když budu mít oslavu narozenin jaké dostanu dárky a kolik :) Tak říkám, že nevím a že mi každý něco snad přinese a že to, co jsem moc chtěla mi nikdo stejně nechce koupit :) Jen se ptají a když řeknu co, tak nic :):) (no bodejť, ta cena :))
Nikolka: "A co bys chtěla maminko?"
já se smíchem: "Zrcadlovku."
Nikolka zamyšlená..: "Hmm a ty víš kde se kupujou, maminko?"
já: "No jasně, že vím. Ale nemám na ní peníze."
Nikolka: "Já mám penízky v kasičce! Tak já tam s tebou zítra půjdu a koupím ti ji!"

NO nemám já zlaté dítě? :)