středa 2. září 2009

246. a 247. den


Srpen už je pryč, ale dny jsou stále krásně letní...
Tak trocha přírody, krajinek.. okolí Kdyně - Starec



Nikolka začala chodit do školky a i když je problém se ráno rozloučit s maminkou a tvrdí, že tam nechce být, pak si ty 4 dopolední hodiny do oběda užije moc hezky :)
Sice se dneska vrátila s boulí na čele, ale vysmátá a spokojená.. vykládala páté přes deváté, zážitků moc, dojmů taky.. /teď už tu zase ale tvrdí, že zítra nikam nejde/





Vtip dne:

Davídek nechtěně kopnul Nikolku nohou v autě při nastupování do sedačky.
N: Auuuuuu
D: Promiň, já jsem nechtěl..
N: Víš jak to bolí!!??
D: Promiň...
N: Ale to bolí! Omluv se!
D: Já jsem ti už říkal promiň!
N: Hm.. Aha.. tak to jo... to víš, já jsem malá a hluchá!!!!
























1. a 2. září