pátek 18. prosince 2009

Možná trochu předčasně.. ale pro jistotu :)



vám všem....

Tenhle celý rok byl podivný.. plný zvratů, všechny jistoty se změnily, všechno, co bylo krásné, zmizelo.. ty minulé Vánoce v Egyptě byly sice parádní, ale vlastně jen jako náhražka za něco jiného... i když.. asi bych tam klidně jela znovu, jen za jiných podmínek a v jiném složení.. pak přišel pozdní Ježíšek a já si říkala, to není možné.. jen sen.. a všichni říkali, ne, to už konečně bude všechno dobré..a pak jsem se probudila.. po několika měsících... tak přeci jen sen.. nebo pohádka? co mi byla slibována? bohužel se špatným koncem, HAPPY ENDY jsou jen pro děti a jen v televizi... a pak jsem všem řekla: Už nevěřím na pohádky! .... a zase jsem jen slyšela.. a není to škoda? pohádky jsou.. i ty s dobrým koncem... jen do nich musíš najít ty správné herce..
Ale i tak, i když nic není tak, jak jsem chtěla původně, život jde dál jinou cestou, s jinými lidmi.. a kdo může říct, jestli by to bývalo bylo lepší nebo horší..

Držím palce do nového roku všem, kteří v něčem plavou.. Péťě, ať je líp.. hlavně, že je někdo, kdo pomůže a všechno ostatní přijde taky, Lence, co řeší jednu krizi za druhou.. nemoci, peníze, práci... Lidušce, ať už se zajímá jen nový a lepší tatínek.. Lucce, co mi její příbeh dával sílu, zvládla toho moc.. Diny, která má to nejhorší přes sebou, ale za podpory všech milých lidiček z BC to všechno zase půjde...Martině, co přišla o to nejcennější, ale přesto jde dál.. vím, že moje problémy byly malicherné proti tomu všemu, čím procházejí jiní... ale přesto člověk někdy vidí, že je najednou všechno špatně a cítí se na dně..
Rok 2009 za chvilku skončí, prý byl kritický.. když se rozhlédnu kolem sebe.. asi no.. a ten nový 2010 bude lepší.. klidnější, krásnější a nic v něm nebude mizet...