sobota 2. ledna 2010

Vše, co jsem chtěla říct o roku 2009, už bylo řečeno, tedy napsáno.. když jsem si teď zpětně ptohlížela stránky, datumy, fotky a básničky.. trochu je mi smutno, trochu nechápu, co všechno se stalo, trochu jsem ráda, že jsem teď úplně někde jinde.. čas se vracet nedá, věci se měnit nedaj... i když...

Tak jen snad teď budu doufat, že ten 2010 bude lepší, veselejší, všechno, co teď chci, mít budu, i když to stojí hodně sil...

Projekt 365 neukončuji, načneme další rok, přeci jen je hezké se pak ohlédnout zpátky a prolistovat zpátky třeba léto.. ale nebudu dny označovat čísly, jen data a když bude jedna fotka, bude jedna, když ten den bude pět, bude jich pět..

Focení pro mě už není jen koníček, jen zábava, která mi pomohla, nemyslet na to, na to jsem nechtěla, když jsem popadla nejdřív moji milovanou EVFku a zmizela s ní do lesa, položila se do mokré trávy a hodinu cvakala kapky rosy nebo doma kapala do talíře s vodou.. pak přišla na řadu nedávno zrcadlovka a já jsem ráda, že fotím...

Založila jsem si nový blog na ateliérové fotky a doufám, že za několik dní ho začnu pomalu plnit.. tak kdo bude mít zájem nakouknout, tady je...

http://photo-jd.blogspot.com/