neděle 1. února 2009

32. den

Slon BIMBO už bydlí :)


Nikolka s Verunkou v pokojíčku :)


1. únor

... před pár dny, co se mi tak zdá, jsem začala nový projekt, nový rok, nové všechno a on už je únor... utíká to tak rychle a přitom nové věci mi připadají tak známé.. zvláštní...


31. den

Nikolka a Milda...





31. leden


Já a ty

Jsi tráva,
já mokrá rosa na ní,
jsi noc,
já sladké snění,
jsem letní večer,
ty jsi bouře,
jsem suchá step,
ty oheň plný kouře...
Jsi slunce,
já duha, co ke hrám svádí,
jsem dítě,
ty mé věčné mládí..
Jsem slovo,
ty prostá věta,
já jsem ty,
jsme částí světa...
Jsem skrýš tvá,
tvořená z drobných dlaní,
jsi sníh,
já jarní tání...
Jsem vráskou na tvé tváři,
ty stránkou v ohmataném snáři...
Jsi muž,
já jsem žena,
jsi dům,
já domu tvého hlavní stěna..
Jsi koberec z květů,
já na něm rosa,
jsi jezerní proud,
já noha v něm bosá...
Jsem rudá růže,
ty mlsná včela,
já jsem dnes
a ty jsi včera...


30. den

prostě Nikolka....


30. leden



29. den

na oslavě narozenin dědečka Pavla :) Nikolka nasává colu...

29. leden



28. den

vločky jako z krajky, ale na okně se během vteřinky roztékají do kapek..

28. leden



27. den

prší, sněží.. náměstí v Nepomuku skrz okno...

27. leden