pátek 19. června 2009

171. den

19. červen

Proč vždycky, když už si člověk myslí, že je všechno tak jak si přál, přijde něco, někdo a všechno to zboří.. jako hloupý domino, cvrkni do jednoho dílku a složí se všechno, co jsi skládala.. a je jedno jak dlouho, s jakou důvěrou, s jakou jistotou, kolik lásky, kolik slz to stálo.. prostě všechno může být pryč během chvíle.. jeden dílek strčí do druhého a pak už se to nedá zastavit.. popadají všechny.. ani nevím, jestli má smysl znovu skládat a navíc, proč já mám být vždycky na tý straně, která odpouští, znovu staví, ze všech sil se snaží a ani neví o co a proč.. pro lásku? mám stavět.. ? chtěla bych, aby tentokrát stavěl někdo jiný.. a ne bořil.. možná počkám..


I pohlazení někdy bolí,

dotek ve tmě,

nejsme svoji,

jemnou dlaní,

tolik bolí,

buď u mě,

co se změní,

časem..

Polibek co ubližuje,

nevím co říct,

dej mi ruce svoje,

tak jako dřív..

Slovo, co potěší,

slovo, co ublíží,

nechci to slyšet..

a zase tu čekám..