sobota 20. června 2009

Možná by bylo lepší být motýlem.. jen tak si lítá, sedne kde chce, zamává křídly, když se mu něco znelíbí a je pryč..

Nikolka - moje sluníčko, beruška, miláček, láska a Nikoušek, tak chce být oslovována v různých obměnách zřejmě dle nálady :)

Asi předevčírem mi dostala na poště, paní si brala balík skrz okýnko, Nikolka seděla na pultíku, protože mi chtěla pomáhat a ona na ní: "Beruško, pozor, ať tě neskřípnu.." když zavírala to posuvné okýnko.. a Nikolka: "Já nejsem beruška!" paní: "No jasně, jsem to já popleta, ty jsi holčička!" a Nikolka: "Ne! Já jsem berušák! a taky Nikoušek!" :) paní smíchy málem padla ze židle a při odchodu se loučila s tím mým berušákem :)




lezu si tak po internetu a najednou jsem narazila na stránky, které jsem zakládala asi tak před 4 lety... úplně jsem zapomněla.. a našla jsem první Nikolčinu fotku...







172. den

před bouřkou.. nebo po bouřce.. ani nevím.. mraky se tam honily kolem dokola, chvíli slunce, chvíli tma.. no jak jinak.. tak jedna zrcadlovka rybníkovka..

20. červen