středa 24. června 2009

176. den

a jak jinak... prší...


24. červen

Hmm.. zajímavé datum, se mi tak vybavilo, že přesně před půl rokem jsme seděly s Nikolkou u vánočního stromku.. asi nic neobvyklého pro nikoho.. no ale my v Egytě.. její třetí Vánoce... první si nemůže pamatovat, druhé a třetí se tak nějak nepovedly.. teda aspoň "klasicky", myšleno šťastná rodinka pod ozdobeným stromkem .. jinak jsme si je ale spolu užily a dárečků měla víc než dost.. na rozdíl ode mne.. pak další den návrat domů a ten další jsem dostala radu, že Ježíškovi se nevolají přání z okna ani nepíšou na papírky a nestrkají na balkon za ptačí krmítko (celou dobu jsem to tedy dělala špatně) .. dostala jsem číslo.. na mobil.. ano, v dnešní době je možné všechno a prý i Ježíšek má za pasem nějakou tu Nokii a čte si SMS, tak jsem jednu poslala a doufala, že mi přinese konečně ten vytoužený dárek.. přinesl.. krásnej, skvělej, ideální.. možná jsem si jen blbě přečetla návod k použití...