čtvrtek 25. června 2009

177. den

25. červen

Dneska jsem se probudila s pocitem, že by mohlo být něco aspoň o trochu lepší.. minimálně počasí.. a zase se nepovedlo... teď už sice neprší, ale slunce nikde a všude mokro..
Navíc tady nějak všechno přestává fungovat, nebo je to zblázněný, včetně počítače, který hlásí, že je k němu přihlášený někdo jiný (nechápu), navíc z něj zmizelo všechno důležitý ze záložek.. a v noci houkající alarmu v krámu, kde není ani noha, kolem čidel ani pavouček..

Taky se mi včera v noci zdálo, že jsem nutně hledala černý šaty.. v pokojíčku, který nemám asi tak 12 let a mezi riflema.. nutně jsem potřebovala jít někam na pohřeb, jen nevím kam.. taky jsem ve snu totálně rozsekala auto, sjela jsem z bahnitýho srázu, jediný co vím, že to byla bílá dodávka a já v ní pak dole seděla a přemýšlela, komu mám volat..