sobota 1. srpna 2009

211. den



29. červenec


5. den u moře - středa



Dneska se Nikolka konečně odhodlala sama na tobogány a pak jsem ji nemohla dostat pryč…nahoru, dolů, nahoru, dolů.. umíte si jistě živě představit..

Jinak jsem celkem víc unavená než normálně a pak že se na dovolené odpočívá..s Nikolkou teda těžk. Zkuste si utíkat horkým pískem, do kterého se boří nohy s 15-ti kilovým dítětem v náručí popřípadě na zádech (fakt paráda).. a do moře a z moře a do vln a na písek a kopat jámu a zase se koupat.. pořád dokola …









Dneska jsme navíc zvládly asi tříhodinovou procházku po pláži (no procházku, trochu galeje, sehnutý, popobíhající).. ale zase máme několik kilo mušlí a lastur..

K tomu jsem dostala nabídku k sňatku v Tunisu, prý je tu krásně a bude mi to tady slušet, protože se ještě víc opálím.. Nebyl mi uvěřen věk, prý maximálně 20! (lichotníci) a dítě že je moje?? To není možný! (že bych tu zůstala?)

Zítra následuje výlet do SIDI BOU SAID… (když se nám podaří ráno dostat Nikolku

v rozumný čas z postele)…..